Foro Gourmet > Postre tradicional de Mallorca: llet formatjada

Bones Sifos! No sé si pel maig encara hi haurà llet formatjada! No ho crec! Si

<< Volver al mensaje 'Bones Sifos! No sé si pel maig encara hi haurà llet formatjada! No ho crec! Si'

#9
Ralfilauren
en respuesta a Sifos

Re: Postre tradicional de Mallorca: llet formatjada

Ver mensaje de Sifos

Bones Sifos! No sé si pel maig encara hi haurà llet formatjada! No ho crec! Si n'hi ha no passeu pena! Justament em vaig decidir a fer una entrada a verema i al meu bloc per això que comentes: quants d'anys sense veure això! són unes postres molt oblidades, per a molta gent desconegudes, vaig mirar per internet i gairebé no hi ha informació! Vos deix l'enllaç a l'entrada del meu bloc: http://ralfilauren.blogspot.com.es/2015/12/llet-formatjada.html

<< Volver al mensaje 'Bones Sifos! No sé si pel maig encara hi haurà llet formatjada! No ho crec! Si'
Recomendado por 1 usuario

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar