La rebelión de los chefs contra las webs de opinión sobre restaurantes

42 respuestas
    #25
    Irium3
    en respuesta a SantiRodriguez

    Re: La rebelión de los chefs contra las webs de opinión sobre restaurantes

    Ver mensaje de SantiRodriguez

    Si precisamente me gustado verema desde el principio, y he hecho caso ha sido por eso. A diferencia de tripadvisor por ejemplo, verema es una comunidad con un denominador común. El vino. Eso hace q el perfil de la gente q escribe sea "más o menos" uniforme. De modo que no se por q pero hace q confie en los comentarios de restaurantes y es su mayoría no falla desde mi punto de vista. Yo creo q se nota cuando uno no es "sincero" al escribir... O quiero pensarlo!

    #26
    Gabriel Argumosa
    en respuesta a SantiRodriguez

    Re: La rebelión de los chefs contra las webs de opinión sobre restaurantes

    Ver mensaje de SantiRodriguez

    No suelo mirar la página de TripAdvisor, pero casualmente en Florencia, fue donde tuve la oportunidad de apreciar, que mi criterio con los restaurantes dista bastante de los comentarios de dicha página.

    Desde entonces, cuando veo su entrada buscando en Google, tengo para la misma, "mirada transparente".

    Al final el tiempo pone las cosas en su sitio, ya sabes que puedes influir(por no poner otra palabra mas acertada)en uno muchas veces, en muchos unas cuantas veces, pero en muchos muchas veces, no.

    Te felicito por el hilo.

    Saludos desde Cantabria

    #27
    Rsampere
    en respuesta a SantiRodriguez

    Re: La rebelión de los chefs contra las webs de opinión sobre restaurantes

    Ver mensaje de SantiRodriguez

    Me da la impresión de que nos desviamos un poco filosofando en este hilo.

    A mi lo que me parece especialmente grave es el "ofertón" de "por 10 cajas, te conseguimos 5 comentarios".

    O las versiones más nacionales de "por x € al mes te garantzamos vistas de los periodistas A, B y C... Y 4 bloggers".

    Yo tengo un blog en que hablo de restaurantes (y esto ya parece una confesión de alcoholicos anónimos) y ni admito anuncios, ni invitaciones, ni publico lugares donde no he comido excepto en una ocasión en que publiqué un restaurante, pero dedicando todo el post a destacar sus lavabos, como ejercicio de ironia). Reconozco que me pongo "chulesco" cuando me atacan y más si lo hacen de forma anónima...

    Y por esto me sabe mal leer aquí en más de un comentario, de bloggers que escriben sin haber estado en un lugar.... Creo seria conveniente atacar frontalmente a los que sospechamos actuan de manera irregular... Yo lo hago sin manias o no ser que pueda perjudicar a terceras persones (por ejemplo, las fuentes).

    #28
    Francescf
    en respuesta a Rsampere

    Re: La rebelión de los chefs contra las webs de opinión sobre restaurantes

    Ver mensaje de Rsampere

    Ricard, crec el que dius però no sempre han de ser els bloggers els responsables. Et poso com a exemple el restaurant Nass. A tu et tractaren molt i molt bé: et van fer un menú a mida, et van oferir un vi que t'agradà i que no tenen a la carta ni a cap lloc fins on jo vaig poder mirar, l'amo va estar per tu... Jo he anat dues vegades. No sóc blogger ni conec l'amo ni hom que hi treballi. I vaig haver d'agrair que em fessin el menú degustació tot i que l'amo m'havia dit la primera vegada que vàrem anar que no hi hauria cap problema si el demanàvem amb antelació. Em va telefonar, després d'haver cancel.lat la reserva perquè una de les seves empleades m'havia informat que el menú degustació només es servia a la nit. Desconec si l'amo et va tractar com a blogger o li vas caure bé. Com que no el conec, no puc dir res. Però, de fora estant, fa olor a socarrim. Potser tu no ets conscient i només expliques el que vas viure. Però enten la meva postura, especialment si, no és el cas però podria ser-ho, no conec ni el blogger ni el restaurant. Què pensaries tu si estiguessis al meu lloc? No és res personal, ja ho saps. Només vull fer-te veure que també els bloggers poden ser utilitzats pels restaurants. No tot és blanc o negre. Ara podem entrar a debatre si són casos minoritaris o excepcions o... Com que no conec el món dels bloggers, no puc dir-t'ho. Segur que la teva opinió té més fonament que la meva. Vull pensar que el temps posa a cadascú al lloc que mereix.

    Del tema de les pàgines web només puc dir que em sembla com si acusissen als fabricants de ganivets cada cop que hom és apunyalat. La moderació i els usuaris poden arreglar parcialmente el tema de l'spam però, si s'ho munten bé, les empreses poden fer mans i mànigues amb els comentaris, n'estic segur.

    Salutacions.

    Menjar per pensar, pensar per menjar.

    #29
    Rsampere
    en respuesta a Francescf

    Re: La rebelión de los chefs contra las webs de opinión sobre restaurantes

    Ver mensaje de Francescf

    Francesc, En aquest cas vaig anar-hi degut a haver conegut l'amo en una celebració externa (i mira que vaig a pocs actes socials!) M'el van preentar i em va explicar del Nass i que feia un menú "al seu gust" i li vaig dir, "vindré tal dia" i si que ell era allà aquell vespre, ens va servir el menú al seu gust (tot i que a altres taules vaig veure que també menjaven el mateix)i el vi el va triar ell...

    Va marxar a mig sopar sense acomiadar-se (cosa que no em preocupa) i vam pagar el compte posteriorment. He tornat un parell de vegades més al migdia, l'amo no hi era i he menjat el menú de migdia que ofereixen "si o si" i he sortit ben content d'haver dinat be a la Barceloneta a preu de menú de migdia. No he publicat aquestes dues vegades per no repetir el lloc, però la darrera va ser el passat gener com dinar previ a una estada que havia contractat a l'hotel Vela per celebrar els 10 anys amb la meva parella.

    No et diré pas que no es vagi lluir per quedar be, però tampoc soc de donar massa conversa als llocs que vaig a sopar... Que potser em va fer tracte especial (no pas en el preu)?... Igual si... No et puc dir ni si ni no.... Parlant d'això, hi ha un de verema que de tant en tant em matxaca dient que soc jo que em penso que vaig d'anònim i que las restaurants em coneixen. Jo no ho crec i sempre que li he demanat explicacions desapareix... Però em sembla que se qui és tot i tenir un nick neutre... penso que és un blogger professional i fins aquí puc dir... però que la té agafada amb mi... :).

    lligat amb si em coneixen o no degut a la meva fot, ahir vaig coincidir en un restaurant amb un bloger amateur, però potent... (te quasi tantes visites com jo..:)...) i com que ell es va presentar al restaurant com a blogger i va dir el seu nom, vaig saber qui era... I quan va acabar el reportatge fotogràfic el vaig cridar i em vaig presentar dient "em coneixes?". Doncs tot i que hem intercanviat molts comentaris no em va reconeixer (t'ho dic per demostrar que la meva foto al blog i jo al natural no coincidim tant).

    I ja imagines el festival... Ell fent fotos, fent "entrevista" al xef... mentre jo em vaig mantenir amb el més absolut anonimat... I t'asseguro que no em van coneixer, doncs no són tant llargs els del restaurant com per despistar i disimlar .

    Una abraçada Francesc, és un plaer parlar amb tu..!

    #31
    Francescf
    en respuesta a Rsampere

    Re: La rebelión de los chefs contra las webs de opinión sobre restaurantes

    Ver mensaje de Rsampere

    Em sembla que vaig entenent com funciona el tema... I el plaer, creu-me, és mutu :-)

    A veure si podem quedar un dia per a dinar o sopar plegats... d'incògnit :-D

    Menjar per pensar, pensar per menjar.

    #32
    Francescf
    en respuesta a Gastiola

    Re: La rebelión de los chefs contra las webs de opinión sobre restaurantes

    Ver mensaje de Gastiola

    Ya te has vuelto a liar con las teclas... :-D

    Ona oporretan (traductor de google mediante) ;-)

    Ona oporretan (traductor de google mediante) ;-)

    Menjar per pensar, pensar per menjar.

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar