Foro Cerveza > Mediaset y Atresmedia cambian el cava por cerveza para despedir el año.

Jo també sóc independentista però no crec que aquest cas concret sigui degut a

<< Volver al mensaje 'Jo també sóc independentista però no crec que aquest cas concret sigui degut a'

#62
Francescf
en respuesta a Angel Pi

Re: Mediaset y Atresmedia cambian el cava por cerveza para despedir el año.

Ver mensaje de Angel Pi

Jo també sóc independentista però no crec que aquest cas concret sigui degut a cap mena de boicot anticatalanista. Per a mi es tracta simplement d'un negoci de mal gust. Si bé pot ser cert que hi ha llocs on els productes catalans siguin discriminats, també estic convençut que això és degut més a la ignorància que a la mala fe. Qualsevol que conegui mínimament Catalunya sap que aquí no discriminem ningú per l'idioma i que es viu amb total normalitat el bilingüisme. El que surt als mitjans de comunicació centralistes són fets anecdòtics exposats com si fossin la norma. Jo parlo català amb els meus fills sempre, fins i tot a Valladolid, i a data d'avui no he tingut mai cap problema ;-)

Menjar per pensar, pensar per menjar.

<< Volver al mensaje 'Jo també sóc independentista però no crec que aquest cas concret sigui degut a'
Recomendado por 1 usuario

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar