Tasta Porrera 2010!

40 respuestas
    #19
    Germans Ibor
    en respuesta a Pep T.M

    Re: Apretar el tema outlet del vino

    Ver mensaje de Pep T.M

    Moltes gràcies Pep, pots comptar que hi anirem nosaltres amb un grupet d'amics, ja ens veurem allà. El que et puc confirmar és que el tema de quedar-nos a dinar el tenim imposible per un compromís familiar el mateix dia.

    Salut!

    #21
    Pep T.M
    en respuesta a Jordi F

    Re: Tasta Porrera 2010!

    Ver mensaje de Jordi F

    HOla Jordi,

    El tema del dinar se m'ha complicat, la logística amb la nena s'ha complicat, probablement marxem a migdia cap a casa, t'ho confirmo aquesta mateixa setmana.

    Salut.

    #23
    Dblt

    Re: Tasta Porrera 2010!

    Ja ha sortit el programa a www.cellersdePorrera.com, no se si jo podré estar, doncs la nit abans tenim una cata super super especial a un lloc molt especial amb personatges molt coneguts i especials, dels nostres vins...jajajaja i setgurament hauré de delegar la cata del dia13 a Porrera...
    per cert Pep , així tú hi seràs el dia 12?? bé, al menys alguna cara coneguda...
    li tinc por a aquesta cata del dia 12. I mira que jo notinc por a casi res.

    #24
    Pep T.M
    en respuesta a Dblt

    Re: Tasta Porrera 2010!

    Ver mensaje de Dblt

    I tant que hi serem el dia 12,no ens ho perdrem per res del món, vindrem tots dos, així hi haurà més cares conegudes, jeje. Res de por home, tingues en compte que el punt d'unió són els vostres vins, la gent vindrà molt animada i amb ganes de tastar-los, i a més, si la persona que els explica ets tu, què més es pot demanar, quines ganes tenim, de fet, deixarem la nena amb els avis per estar al 100% ;-)

    Salut.

  • Más leído
  • Más recomendado

- No hay entradas a destacar -

- No hay entradas a destacar -

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar