Tast a La Rambla de Barcelona

10 respuestas
    #9
    Francescf

    Tast a La Rambla de Barcelona 2022

    Enguany ha tornat a celebrar-se a la data habitual i sort que vam anar el divendres al migdia. Fórem afortunats de trobar una taula a l'ombra i vam poder dinar prou còmodament :-)

    Vam començar amb el pinxo de truita trufada del Bar Alegria, sucosa i deliciosa.

    Continuàrem amb la coca de tomàquet, sardina fumada i cansalada amb allioli i "piparra" de Teòric Taverna Gastronòmica. Em recordà a la coca de recapte dels esmorzars del dia de la calçotada. Estupenda.

    A continuació, la bomba de melós de vedella amb el suc del rostit de la Bodega Amposta. Potent i suculenta. El suc, de luxe.

    Passàrem al brioix de mantega torrat, melós de galta confitada amb prunes i espècies marroquines, maionesa de sriracha a la menta i ametlles fregides del Telefèric. Molt gustós i menys feixuc del que ens imaginàvem.

    Dels dos platillos que trià la meva filla no vam recordar-nos de fer foto:

    - Ravioli d'ànec  i ceps amb salsa de foie de Can Culleres. Massa suau per al meu gust, l'esperava més potent de sabor.

    - Arròs cremós "Illa de Riu" amb cua de bou a la tòfona del Restaurant Amaya. Molt gustós. Fou un detall que ratllessin la tòfona (tuber aestivum) al moment.

    Per acabar, dues postres de xocolata:

    - Cremós de xocolata amb esponjós de llimona dolça d' Oriol Balaguer. Què puc dir del meu xocolater preferit? Doncs que de poc no queda prou per fer la foto :-D

    - Xocolata i passió de Mervier Canal. Equilibrat, excel·lent fi per a l'àpat, me n'hauria menjat una pila. Per posar una pega, la galeta costà trencar-la amb el cobert de plàstic ;-P

    Com que els vins del "Celler del tast" els vaig trobar caríssims (4 € per una copa de vi amb un preu de menys de 6 € l'ampolla, per posar un exemple) i no gens del meu gust, vaig anar cap als vins de Lanzarote de Bodegas El Grifo: una copa de Malvasía seco colección 2021 i una altra de Malvasía Afrutado 2021, cadascuna a 4€.

    Sembla que tornem a la "vella" normalitat :-)

     

     

    Menjar per pensar, pensar per menjar.

    #12
    Francescf

    Tast a La Rambla de Barcelona

    Enguany s'ha celebrat per primera vegada a la Pl. de Catalunya. Dissabte al migdia, moltíssima calor, gairebé gens d'ombra i petadíssim. Malgrat l'aglomeració, trobàrem una taula alta al sol (sigh!).

    - Nectari Restaurant - Caneló de salmó salvatge d’Alaska amb guacamole. Molt bo.

    - Pepa Tomate - Esferes cruixents (pani puri) de tàrtar de salmó i alvocat. Delicioses.

    - Compartir Barcelona - Ou de polleta amb escuma de patata i oli de tòfona negra. Molt saborós.

    - Bodega Amposta - Entrepà de botifarra, pa amb tomàquet i allioli. De les nostres coses bones, bones de tota la vida.

    - CentOnze - Cannolo Mediterrani. Sincerament, el vam agafar perquè el teníem al costat i no hi havia cua. Prou bo.

    - Oriol Balaguer - Exòtic: mousse de xocolata cruixent amb sorbet exòtic. Segons ens van dir, el sorbet era de mango i fruita de la passió. Molt lleuger i refrescant.

    - L’Atelier - Cornet gelat Reus. Em van dir que portava avellanes. Encara les busco. El con de croissant no em va fascinar precissament. El millor, el trosset de xocolata.

    Les begudes s'escalfaven als segons de servir-les, i no hi havia gel. Vaig demanar una copa d'Alges i només vaig gaudir el primer glop.

    Nota per a la pròxima edició: anar la nit de divendres.

    Menjar per pensar, pensar per menjar.

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar