Foro de Restaurantes > Tast a La Rambla de Barcelona

Enguany ha tornat a celebrar-se a la data habitual i sort que vam anar el

<< Volver al mensaje 'Enguany ha tornat a celebrar-se a la data habitual i sort que vam anar el'

#9
Francescf

Tast a La Rambla de Barcelona 2022

Enguany ha tornat a celebrar-se a la data habitual i sort que vam anar el divendres al migdia. Fórem afortunats de trobar una taula a l'ombra i vam poder dinar prou còmodament :-)

Vam començar amb el pinxo de truita trufada del Bar Alegria, sucosa i deliciosa.

Continuàrem amb la coca de tomàquet, sardina fumada i cansalada amb allioli i "piparra" de Teòric Taverna Gastronòmica. Em recordà a la coca de recapte dels esmorzars del dia de la calçotada. Estupenda.

A continuació, la bomba de melós de vedella amb el suc del rostit de la Bodega Amposta. Potent i suculenta. El suc, de luxe.

Passàrem al brioix de mantega torrat, melós de galta confitada amb prunes i espècies marroquines, maionesa de sriracha a la menta i ametlles fregides del Telefèric. Molt gustós i menys feixuc del que ens imaginàvem.

Dels dos platillos que trià la meva filla no vam recordar-nos de fer foto:

- Ravioli d'ànec  i ceps amb salsa de foie de Can Culleres. Massa suau per al meu gust, l'esperava més potent de sabor.

- Arròs cremós "Illa de Riu" amb cua de bou a la tòfona del Restaurant Amaya. Molt gustós. Fou un detall que ratllessin la tòfona (tuber aestivum) al moment.

Per acabar, dues postres de xocolata:

- Cremós de xocolata amb esponjós de llimona dolça d' Oriol Balaguer. Què puc dir del meu xocolater preferit? Doncs que de poc no queda prou per fer la foto :-D

- Xocolata i passió de Mervier Canal. Equilibrat, excel·lent fi per a l'àpat, me n'hauria menjat una pila. Per posar una pega, la galeta costà trencar-la amb el cobert de plàstic ;-P

Com que els vins del "Celler del tast" els vaig trobar caríssims (4 € per una copa de vi amb un preu de menys de 6 € l'ampolla, per posar un exemple) i no gens del meu gust, vaig anar cap als vins de Lanzarote de Bodegas El Grifo: una copa de Malvasía seco colección 2021 i una altra de Malvasía Afrutado 2021, cadascuna a 4€.

Sembla que tornem a la "vella" normalitat :-)

 

 

Menjar per pensar, pensar per menjar.

<< Volver al mensaje 'Enguany ha tornat a celebrar-se a la data habitual i sort que vam anar el'
Recomendado por 1 usuario

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar