Foro de Vino > Últimas puntuaciones de Luis Gutiérrez para The Wine Advocate

D'entrada, són diferents províncies. Xerès i Sanlúcar són a Càdis. Montilla i

<< Volver al mensaje 'D'entrada, són diferents províncies. Xerès i Sanlúcar són a Càdis. Montilla i'

#97
Francescf
en respuesta a jvoltaire

Re: Em temo que no es tracta de Xerès...

Ver mensaje de jvoltaire

D'entrada, són diferents províncies. Xerès i Sanlúcar són a Càdis. Montilla i Moriles pertanyen a Còrdova. A més, els raïms són diferents: Palomino a Xerès i Sanlúcar, i Pedro Ximènes a Montilla-Moriles. També es diferencien en que a la D.O. Montilla-Moriles als generosos no se'ls afegeix alcohol. Arriben amb escreix als 15º de forma natural.

Respecte als PX, la immensa majoria dels PX xeresans es fan amb vi base de Montilla-Moriles, ja que al marc gairebé no hi ha Pedro Ximènes cultivada.

Al final d'aquest article tens més informació sobre el tema: https://www.verema.com/articulos/1030632-enoturismo-montilla-3-bodegas-que-visitar

Si vols visitar la zona, puc donar-te informació. Jo hi vaig gairebé cada any :-)

De fet, si mires el restaurants de Montilla comentats, em trobaràs per tot arreu ;-)

De fet, si mires el restaurants de Montilla comentats, em trobaràs per tot arreu ;-)

Menjar per pensar, pensar per menjar.

<< Volver al mensaje 'D'entrada, són diferents províncies. Xerès i Sanlúcar són a Càdis. Montilla i'
Recomendado por 1 usuario

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar