Foro de Enología > Vendimia 2026

24 hores per una tempranillo madura serà més un negre jove que un rosat. Jo

<< Volver al mensaje '24 hores per una tempranillo madura serà més un negre jove que un rosat. Jo'

Xavi T
en respuesta a Unnovato

Re: Vendimia 2026

Ver mensaje de Unnovato

24 hores per una tempranillo madura serà més un negre jove que un rosat.

Jo enguany he fet:

Un blanc multivarietal però amb base de prensal blanc sobre els 10 graus probables. Les dues terceres parts aniran a base d'escumós i la resta els chaptalitzaré fins els 12 per a un blanc tranquil. Ja està acabant de fermentar.

Un rosat garnatxa/syrah/monestrell/carinyena que em vaig confiar i ja anava pels 14 graus probables. La garnatxa va macerar només 5 hores i crec que té massa color i tot. D'aquest intentaré fer-ne unes quantes d'ancestral. És l'elaboració que em té més ilusionat aquest any.

I el negre que he dit al post anterior, que acabarem de veremar el dia 6 de setembre per motius d'agenda i anirà a criança d'un any. Pareix que anirà bé. Aquest no m'emociona tant perquè és el de sempre, amb no esgarrar-la ja estic content.

Amor y sulfitos

<< Volver al mensaje '24 hores per una tempranillo madura serà més un negre jove que un rosat. Jo'

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Personalizar”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Personalizar
Rechazar todas
Aceptar