Interessant reportatge sobre la cuina japonesa al Canal 33

7 respuestas
    #1
    Francescf

    Interessant reportatge sobre la cuina japonesa al Canal 33

    Avui han donat al Canal 33 un interessant reportatge sobre la cuina japonesa: "L'Àsia culinària, El Japó". Entre d'altres coses, m'ha encuriosit veure com un nord-americà té un restaurant de ramen i l'extrema delicadesa i orgull amb que tracten les vaques Wagyu.

    Espero que us agradi :-)

    Menjar per pensar, pensar per menjar.

    #2
    tomy
    en respuesta a Francescf

    Re: Interessant reportatge sobre la cuina japonesa al Canal 33

    Ver mensaje de Francescf

    Hola Francesc;
    Molt Interesant, No sabría decirte que es lo que más me ha gustado. El cuidado de las vacas y la cocina del tupper me lo apunto.
    Un saludo

    #3
    Comvinart
    en respuesta a Francescf

    Re: Interessant reportatge sobre la cuina japonesa al Canal 33

    Ver mensaje de Francescf

    Lo de les vaques Wagyu per treure els talls de carn Kobe es impressionant. Tracten millor a aquestes vaques que la meva dona em tracta a mi!

    #6
    Comvinart
    en respuesta a Francescf

    Re: Interessant reportatge sobre la cuina japonesa al Canal 33

    Ver mensaje de Francescf

    Gracies. Parlarlo no es guaire complicat. Jo el parlo amb accent del nord de Mexic, una mena de Mex-Cat. Pero escriure-lo ja es un altre historia. Aquest any no podré anar a la fira alimentaria, pero espero poguer anar a Barna el proper any. Si vaig, ja et aviso per anar a fer unes tapas amb un bon pernil i un bon vi.

    #7
    Francescf
    en respuesta a Comvinart

    Re: Interessant reportatge sobre la cuina japonesa al Canal 33

    Ver mensaje de Comvinart

    Si vens quan faci fred, igual no cal que sortim de casa per tal de tastar un pernil boníssim i un vinet de Montilla ;-)

    Menjar per pensar, pensar per menjar.

  • Más leído
  • Más recomendado

- No hay entradas a destacar -

- No hay entradas a destacar -

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar