Foro de Vino > Jay Miller deja el Wine Advocate?

"Many wineries have turned me down to do consulting, and many have hired me. I

<< Volver al mensaje '"Many wineries have turned me down to do consulting, and many have hired me. I'

Luis Vv
en respuesta a Luis Vv

Re: Jay Miller deja el Wine Advocate?

Ver mensaje de Luis Vv

"Many wineries have turned me down to do consulting, and many have hired me. I think the price I charge is pretty good, considering you get 1 on 1 time with me. It's definitely better than 35,000/hr to have a power point slideshow explained to someone.

It's interesting too, when I go to London, people ask to hire me per hour. When I'm here in SPain they only ask to take me to lunch. I can't pay rent with lunch, so I do turn down a lot of opportunities..."

Hasta que he leido ésto en los comentarios bajo el artículo. Palabras de Opaz de las cuales no sé que pensar...XD

<< Volver al mensaje '"Many wineries have turned me down to do consulting, and many have hired me. I'

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Personalizar”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Personalizar
Rechazar todas
Aceptar