Foro de Restaurantes > Tast a La Rambla de Barcelona

Dintre de la 1ª Setmana de Gastronomia de Barcelona, del 12 al 15 de juny s'hi

<< Volver al mensaje 'Dintre de la 1ª Setmana de Gastronomia de Barcelona, del 12 al 15 de juny s'hi'

#1
Francescf

Tast a La Rambla de Barcelona

Dintre de la 1ª Setmana de Gastronomia de Barcelona, del 12 al 15 de juny s'hi poden trobar més d'una quarentena de bars, restaurants i pastisseries de Barcelona que ofereixen els seus plats a la Rambla de Santa Mònica, just al costat de l'estatua de Colom. Hom que vulgui, pot trobar la informació complerta a http://www.tastalarambla.cat/.

Al mateix temps, l'Arts Santa Mònica està oferint tot de tallers on, entre d'altres, podem trobar més d'una dotzena d'estrelles Michelin. Alhora, una quinzena de bars, restaurants i pastisseries de La Rambla i rodalies participen en el 1er Concurs de Tapes Tast a La Rambla.

Aquest migdia ens hem apropat per tal de tastar uns quants del plats.

Hem començat amb unes <b>croquetes de pernil d'aglà</b> del <i>Mont Bar</i> amb una presentació força barruera però molt gustoses i un <b>salmorejo, anxova fumada i formatge Rey Silo</b> del <i>Llamber</i> que m'ha semblat meravellós. La <b>mini hamburguesa de vedella eco amb ibèric, manxec i oli de tofona</b> del <i>Filete Ruso</i> se l'la menjat a tota castanya el meu fill, abans que em donés temps de fer-li una foto :-S

Hem començat amb unes croquetes de pernil d'aglà del Mont Bar amb una presentació força barruera però molt gustoses i un salmorejo, anxova fumada i formatge Rey Silo del Llamber que m'ha semblat meravellós. La mini hamburguesa de vedella eco amb ibèric, manxec i oli de tofona del Filete Ruso se l'la menjat a tota castanya el meu fill, abans que em donés temps de fer-li una foto :-S

L'<b>entrepà d'ibèric amb salsa d'ou</b> de <i>L'Eggs</i> del meu fill sí m'ha donat temps de fotografiar-lo... pels pèls ;-P

L'entrepà d'ibèric amb salsa d'ou de L'Eggs del meu fill sí m'ha donat temps de fotografiar-lo... pels pèls ;-P

La meva dona i jo hem prosseguit amb un <b>mollete de pringà a l'andalusa</b> del <i>Cañete</i> un tant insuls i un <b>arròs amb pop i toc de patata amb pimentón de La Vera<b> de <i>Ca la Nuri</i> molt més saborós.

La meva dona i jo hem prosseguit amb un mollete de pringà a l'andalusa del Cañete un tant insuls i un arròs amb pop i toc de patata amb pimentón de La Vera de Ca la Nuri molt més saborós.

El nen ha vist les <b>punyetes tofonades amb ceba confitada</b> de <i>Casa Guinart</i> i, sense llegir el nom del plat, s'ha menjat amb delit les mini-salsitxes. La tòfona no l'he trobada enlloc.

El nen ha vist les punyetes tofonades amb ceba confitada de Casa Guinart i, sense llegir el nom del plat, s'ha menjat amb delit les mini-salsitxes. La tòfona no l'he trobada enlloc.

Nosaltres hem tirat pel gustosíssim <b>parmentier d'ànec confitat i pimentón de La Vera</b> del <i>Café Emma</i> i un <b>arròs melós de llàgrima ibèrica amb tirabecs</b> de <i>La Cuina del DO:</i> on la carn l'hem trobada prou gomosa.

Nosaltres hem tirat pel gustosíssim parmentier d'ànec confitat i pimentón de La Vera del Café Emma i un arròs melós de llàgrima ibèrica amb tirabecs de La Cuina del DO: on la carn l'hem trobada prou gomosa.

I no podíem marxar de la zona de cuina tradicional sense tastar els excel.lents <b>calamarcets confitats amb ceba i tomàquet</b> de <i>Freixa Tradició</i>, un dels nostres restaurants preferits.Llàstima que la foto no li faci justícia.

I no podíem marxar de la zona de cuina tradicional sense tastar els excel.lents calamarcets confitats amb ceba i tomàquet de Freixa Tradició, un dels nostres restaurants preferits. Llàstima que la foto no li faci justícia.

Camí de la zona de cuina d'autor, ens hem aturat a l'stand de <i>Tonyina Balfegó</i> per a tastar una mica de <b>sushi</b>. Hem demanat un combinat de quatre maki i un nigiri, presentats ja mullats en salsa de soia i amb una mica de wasabi al costat. Molt i molt bo.

Camí de la zona de cuina d'autor, ens hem aturat a l'stand de Tonyina Balfegó per a tastar una mica de sushi. Hem demanat un combinat de quatre maki i un nigiri, presentats ja mullats en salsa de soia i amb una mica de wasabi al costat. Molt i molt bo.

I arribat a la zona de cuina d'autor no podíem deixar de visitar l'stand del <i>Neichel</i> per tal de tastar el seu fantàstic <b>tartar de vedella amb salsa bearnesa freda</b>, que m'ha recordat al que prenguí quan el visitàrem fa uns anys. I no he pogut resistir-me a l'aspecte del <b>cremós de fetge d'ànec, galeta de ceba, llimona i vi dolç</b> d'un dels restaurants que tinc pendents de visitar, el <i>Saüc</i> de Xavier Franco.

I arribat a la zona de cuina d'autor no podíem deixar de visitar l'stand del Neichel per tal de tastar el seu fantàstic tartar de vedella amb salsa bearnesa freda, que m'ha recordat al que prenguí quan el visitàrem fa uns anys. I no he pogut resistir-me a l'aspecte del cremós de fetge d'ànec, galeta de ceba, llimona i vi dolç d'un dels restaurants que tinc pendents de visitar, el Saüc de Xavier Franco.

I arribem a les postres, on el meu fill s'ha llençat directament pel <b>Hot Dog Escribà</b>. La veritat és que crida l'atenció l'enganyatall :-)

I arribem a les postres, on el meu fill s'ha llençat directament pel Hot Dog Escribà. La veritat és que crida l'atenció l'enganyatall :-)

La meva dona ha preferit la xocolata del <b>Hernán Cortés (cremós de xocolata 75% cacau de Tanzània)</b>, molt més lleuger del que sembla a primera vista.

La meva dona ha preferit la xocolata del Hernán Cortés (cremós de xocolata 75% cacau de Tanzània), molt més lleuger del que sembla a primera vista.

d'un dels meus pastissers preferits, Oriol Balaguer. Per a llepar-se els dits :-P">I jo no he pugut deixar de tastar el <b> d'un dels meus pastissers preferits, Oriol Balaguer. Per a llepar-se els dits :-P"/>

I jo no he pugut deixar de tastar el "Willy Tonka" d'un dels meus pastissers preferits, Oriol Balaguer. Per a llepar-se els dits :-P

Tot i que hi havia força gent, en cap moment ens hem sentit enllaunats i les cues eren de pocs minuts. Hem vist algunes cares sorpreses de turistes, que canviaven ràpidament a un somriure quan s'assabentaven del que hi havia.

Tot i que hi havia força gent, en cap moment ens hem sentit enllaunats i les cues eren de pocs minuts. Hem vist algunes cares sorpreses de turistes, que canviaven ràpidament a un somriure quan s'assabentaven del que hi havia.

Hi ha l'opció de comprar 4 tiquets per 16 euros, una cervesa costa 2 euros i un refresc o una aigua, 1,50 euros. Si pensem que estem a La Rambla de Barcelona i que la major part dels plats tenen més o menys la mida de mitja ració, no l'hem trobat gens car. A veure si puc convèncer la família de repetir demà ;-P

Hi ha l'opció de comprar 4 tiquets per 16 euros, una cervesa costa 2 euros i un refresc o una aigua, 1,50 euros. Si pensem que estem a La Rambla de Barcelona i que la major part dels plats tenen més o menys la mida de mitja ració, no l'hem trobat gens car. A veure si puc convèncer la família de repetir demà ;-P

Menjar per pensar, pensar per menjar.

<< Volver al mensaje 'Dintre de la 1ª Setmana de Gastronomia de Barcelona, del 12 al 15 de juny s'hi'

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar