Foro de Quedadas > Tasta Porrera 2011

La Fastuska???? Me cagundena!! I mira que paso i paso de vegades els Dissabtes

<< Volver al mensaje 'La Fastuska???? Me cagundena!! I mira que paso i paso de vegades els Dissabtes'

#27
All I Oli
en respuesta a CarmeSalo

Re: Tasta Porrera 2011Qu

Ver mensaje de CarmeSalo

La Fastuska???? Me cagundena!! I mira que paso i paso de vegades els Dissabtes i Diumenges per allá...Aixó sí, está una mica amagat, eh?:)

Doncs ja sé on et puc trobar, jejeje...

La Fira no em va pareixer gaire malament, tot hi que aquell weeekend, mira que hi havia coses i coses per fer, veure i tastar...
Hi havíen amics de Osca amb celler i després em va agradar coneixer a Anne Cannan, la filla de Chistopher Cannan (Clos Figueras), que camina pel seu comte i a tret un interessant vi negre. A més a més, el celler Castell d'Encús, els dels famosos Thalarn, Ekam, Quest...interessant celler lleidatá, també.

I més coses, i més coses...
A veure si em passo un día (o una tarda millor) per la tenda, si hi ets per allá. I si feu tastos, millor.

Be wine, my friend. Be wine...

<< Volver al mensaje 'La Fastuska???? Me cagundena!! I mira que paso i paso de vegades els Dissabtes'

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar