Foro Gourmet > Falso caviar

A veure Joan Carles, pose-m'hi seny: si hom et volgués cobrar 98 euros per un

<< Volver al mensaje 'A veure Joan Carles, pose-m'hi seny: si hom et volgués cobrar 98 euros per un'

Francescf
en respuesta a J-Carlos

Re: Off-topic: sobre los gastos de envío y manipulación

Ver mensaje de J-Carlos

A veure Joan Carles, pose-m'hi seny: si hom et volgués cobrar 98 euros per un enviament de quelcom que costa 2 euros, o bé s'ha equivocat o bé té un motiu, com és el cas d'alguns que venen a ebay, poc ètic. Deixant de banda el tema del caviar, que és clarament un frau, sí és possible trobar productes més barats, sovint adreçant-te directament al productor i/o saltant-te algun intermediari. Amb la cris m'he trobat amb productes molt rebaixats degut a que són difícils de vendre i tenen un preu més o menys elevat, p.ex. una ampolla de Flor de Pingus a poc més de 50 euros procedent de la liquidació d'un bar. Però sigui el cas que sigui, les despeses d'enviament s'han de tenir en compte a l'hora de comparar preus, ja que, d'altra banda, estarem deixant de tenir en compte el cost total de la compra, que és el que sortirà de la nostra butxaca. P.ex. a mi el perni ibèric d'aglà em surt, amb transport inclòs, per una mica més de 40 euros/Kg. A una tenda molt coneguda de Barcelona, l'unic lloc on l'he trobat aquí, em costa a més de 60 euros/Kg i he de pagar el metro d'anada i tornada. I es tracta del mateix tipus de pernil: marca, DO, curació,... No són duros a 4 pessetes, però sí és un estalvi important tenint en compte que compro pernils d'uns 7,5 Kg.

Menjar per pensar, pensar per menjar.

<< Volver al mensaje 'A veure Joan Carles, pose-m'hi seny: si hom et volgués cobrar 98 euros per un'

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Personalizar”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Personalizar
Rechazar todas
Aceptar