Buenas noches desde Falset, perdón por el retraso! (v)

13 respuestas
    OscarParejo
    en respuesta a Álvaro Cerrada

Re: Buenas noches desde Falset, perdón por el retraso! (v)

Ver mensaje de Álvaro Cerrada

Todo el día reunido con industriales y comerciales para planificar la nueva bodega del Priorat y ahora llego tarde.

Leo un poco lo que habeis comentado y enseguida me pongo con la cata y a dar mi opinión con los que todavía quedemos a última hora.

OscarParejo
    en respuesta a frederic

Ver mensaje de frederic

Vam deixar peralada, per iniciar l’aventura de col·locar-me per mi sol en vàries do’s com l’empordà i el pla de bages. Al final he fitxat per un nou projecte al priorat. A veure com surt!

frederic
    en respuesta a OscarParejo

Ver mensaje de OscarParejo

Xato oscar, molt bé noi ! si necesitas cualquier cosa de la escola d’enologia de falset me lo dices sin ningún reparo. como no te va a salir bien un proyecto tuyo al escoger la d.o.q. priorat si ya sabes q aquí se encuentra la mejor materia prima del mundo... salut.

OscarParejo
    en respuesta a frederic

Ver mensaje de frederic

A veure com resulta. De moment tenim molt de raïm de ceps joves a la zona de Porrera-Torroja. El que trobo que és difícil aquí és trobar raïm de qualitat. Està tot molt escollit i el que t’ofereixen per poder comprar o arrendar és d’una qualitat una mica justeta. Sou una zona ja ben establerta i costa trobar bones finques amb raïm de qualitat contrastada. En altres zones més joves (com l’empordà d’on jo vinc) trobar raïm de qualitat és fàcil.

Doncs si estàs aquí a Falset ja ens veurem tard o d’hora. Segurament que per la propera fira del vi a Falset al maig ens poguem veure. La calçotada i rieslingada que vau organitzar fa poc amb la dominic i companyia em va agafar fent el trasllat al meu nou pis a Falset i ja per aizò no vaig dir res.

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Personalizar”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Personalizar
Rechazar todas
Aceptar