Buenas noches desde Falset, perdón por el retraso! (v)

13 respuestas
    #4
    OscarParejo
    en respuesta a Álvaro Cerrada

    Re: Buenas noches desde Falset, perdón por el retraso! (v)

    Ver mensaje de Álvaro Cerrada

    Todo el día reunido con industriales y comerciales para planificar la nueva bodega del Priorat y ahora llego tarde.

    Leo un poco lo que habeis comentado y enseguida me pongo con la cata y a dar mi opinión con los que todavía quedemos a última hora.

    #9
    OscarParejo
    en respuesta a frederic

    Re: Buenas noches desde Falset, perdón por el retraso! (v)

    Ver mensaje de frederic

    Vam deixar peralada, per iniciar l’aventura de col·locar-me per mi sol en vàries do’s com l’empordà i el pla de bages. Al final he fitxat per un nou projecte al priorat. A veure com surt!

    #10
    frederic
    en respuesta a OscarParejo

    Re: Buenas noches desde Falset, perdón por el retraso! (v)

    Ver mensaje de OscarParejo

    Xato oscar, molt bé noi ! si necesitas cualquier cosa de la escola d’enologia de falset me lo dices sin ningún reparo. como no te va a salir bien un proyecto tuyo al escoger la d.o.q. priorat si ya sabes q aquí se encuentra la mejor materia prima del mundo... salut.

    #12
    OscarParejo
    en respuesta a frederic

    Re: Buenas noches desde Falset, perdón por el retraso! (v)

    Ver mensaje de frederic

    A veure com resulta. De moment tenim molt de raïm de ceps joves a la zona de Porrera-Torroja. El que trobo que és difícil aquí és trobar raïm de qualitat. Està tot molt escollit i el que t’ofereixen per poder comprar o arrendar és d’una qualitat una mica justeta. Sou una zona ja ben establerta i costa trobar bones finques amb raïm de qualitat contrastada. En altres zones més joves (com l’empordà d’on jo vinc) trobar raïm de qualitat és fàcil.

    Doncs si estàs aquí a Falset ja ens veurem tard o d’hora. Segurament que per la propera fira del vi a Falset al maig ens poguem veure. La calçotada i rieslingada que vau organitzar fa poc amb la dominic i companyia em va agafar fent el trasllat al meu nou pis a Falset i ja per aizò no vaig dir res.

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar