Visita Celler Vins Miquel Gelabert

36 respuestas
    #27
    Sifos
    en respuesta a Paco Higón

    Re: Visita Celler Vins Miquel Gelabert

    Ver mensaje de Paco Higón

    Mañana os lo compruebo, pero creo recordar que no lo lleva o al menos no lo indica en la etiqueta ni me suena que nos lo comentaran en la última cata de Jaume de Puntiró que hicimos algún tiempo atrás
    Lo miro en la etiqueta que tenemos algunas botellas por casa, pero repito que creo que es todo Premsal

    #28
    Obiwan Ferran
    en respuesta a Catalina_Bibiloni

    Re: Visita Celler Vins Miquel Gelabert

    Ver mensaje de Catalina_Bibiloni

    Hola Catalina, al final vaig agafar Dolç Sa Vall, Vinya son Caules i el chardonnay. A veure què tal, però amb les referències veremeres pinten prou bé. Vaig passar un cap se setmana molt maco per Palma :-) Salut!

    Ferran

    Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro. Albert Einstein.

    #29
    Catalina_Bibiloni
    en respuesta a Obiwan Ferran

    Re: Visita Celler Vins Miquel Gelabert

    Ver mensaje de Obiwan Ferran

    El Chardonay és el millor del territori espanyol.
    Amb Son Caules tendràs molta elegància.... Què no en trobàres un que es diu Autòcton? La propera vegada l'has de tastar, no et deixerà indiferent i sí amb gust de poc.

    Vares tenir un temps excel·lent...

    Salut i bons vins.

    Llarga vida als vins!

    #30
    Obiwan Ferran
    en respuesta a Catalina_Bibiloni

    Re: Visita Celler Vins Miquel Gelabert

    Ver mensaje de Catalina_Bibiloni

    No recordo si tenien l'Autòcton. De totes formes, aquest estiu tenim idea de venir a passar una setmaneta a casa del meu germà i alguna cosa tastarem i comprarem, segur! I potser organitzem un soparet amb Tolos, Lomestre i algú més. Si això ja t'avisaria per si volguessis venir. Ara m'has fet venir ganes d'obrir el chardonnay! ;-)

    Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro. Albert Einstein.

    #32
    Obiwan Ferran
    en respuesta a Catalina_Bibiloni

    Re: Visita Celler Vins Miquel Gelabert

    Ver mensaje de Catalina_Bibiloni

    Noooooo, al final no l'he obert, però no sé si el guardaré gaire temps. Ja et dic alguna cosa quan estiguem per allà. Salut i bons vins!

    Hay dos cosas infinitas: el Universo y la estupidez humana. Y del Universo no estoy seguro. Albert Einstein.

Cookies en verema.com

Utilizamos cookies propias y de terceros con finalidades analíticas y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias a partir de tus hábitos de navegación y tu perfil. Puedes configurar o rechazar las cookies haciendo click en “Configuración de cookies”. También puedes aceptar todas las cookies pulsando el botón “Aceptar”. Para más información puedes visitar nuestra Ver política de cookies.

Aceptar